Autor Wiadomość
radcup
PostWysłany: Sob 13:10, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Wielkie dzięki Wink
FlyKKillerM
PostWysłany: Sob 12:58, 25 Kwi 2009    Temat postu: atrybuty i umiejętności

Przedstawiam fragment polskiej instrukcji do gry. Nazwy odpowiednio sobie dopasujesz do angielskiej wersji. Z własnego doświadczenia wiem, że umiejętność skradania nie jest jakoś super przydatna, chociaż jest bardziej przydatna niż włamywanie się. Gdy zabijałem wrogów z bliskiej odległości nożem to robiłem to zawsze w mundurze niemca i nie musiałem się skradać.

Cytat:
Atrybuty:
Zdrowie: Zdrowie określa, jak dużo żołnierz może odnieść ran, zanim dosięgnie go śmierć. Żołnierze z karabinami maszynowymi i półautomatycznymi powinni mieć żelazne zdrowie, podobnie jak każdy żołnierz, którego zadaniem w misji będzie bezpośredni kontakt z wrogiem.

Siła: Siła określa maksymalny udźwig żołnierza. Jeśli żołnierz ma używać ciężkiego uzbrojenia, takiego jak bazooka, powinien być wyjątkowo silny.

Wytrzymałość: Wytrzymałość określa, jak daleko i jak szybko żołnierz może się przemieszczać, zanim dopadnie go zmęczenie i będzie musiał zwolnić. Wytrzymałość wpływa także na celność strzału - jeśli żołnierz jest zmęczony i nie może złapać oddechu, nie będzie w stanie celować tak dobrze, jak normalnie. Cecha ta jest ważna dla wszystkich żołnierzy, jednak szczególnie przydatna snajperom.

Umiejętności:
Strzelanie: Umiejętność ta określa celność żołnierza przy strzelaniu: wysoka wartość tej umiejętności oznacza, że żołnierz będzie w stanie celnie strzelać nawet na dużą odległość. Jest ona wysoce przydatna
snajperom i strzelcom.

Skradanie się: Skradanie się, to umiejętność cichego przemykania się i kamuflażu w terenie. Wysoka wartość tej umiejętności pozwala żołnierzowi uniknąć wykrycia przez wroga, lub podkraść się do przeciwnika i zabić go po cichu.

Leczenie: Umiejętność ta warunkuje skuteczność pierwszej pomocy, udzielanej przez żołnierza jego towarzyszom. Jeśli przy pomocy apteczki pierwszej pomocy udziela żołnierz dobrze wyszkolony w pierwszej pomocy, przywróci swojemu towarzyszowi więcej punktów zdrowia, niż żołnierz o niskiej wartości tego współczynnika.

Włamywanie się: Dzięki tej umiejętności żołnierz może otwierać zamknięte drzwi.
radcup
PostWysłany: Pią 14:53, 24 Kwi 2009    Temat postu: Info o żołnierzu

Mam problem, ponieważ nie wiem co dany współczynnik np. Stealh czy jakoś tam wpływa na czynności, np. wiem że im większy first aid tym mniej razy trzeba leczyć innych żeby do 100% zdrowia doszedł pasek. Smile Ktoś wyjaśni mi inne współczynniki? Very Happy

Powered by phpBB Theme ACID Š 2003 par HEDONISM
© 2001 - 2005 phpBB Group